CFR Marfa a efectuat, marti, primul transport de automobile marca Dacia destinate exportului pe ruta Pitesti - Dodendorf, Germania, si va continua livrarile cu o frecventa de doua trenuri pe saptamana, a anuntat operatorul feroviar de stat. Primul tren a fost incarcat cu 220 de automobile si a ajuns la destinatie dupa 17 ore, mai putin cu opt ore fata durata preconizata, de 25 de ore, potrivit companiei. Pana in aceasta saptamana, Dacia a transportat pe cale rutiera masinile destinate exportului. Germania este cea mai mare piata de vanzare pentru autovehiculele produse de Dacia, urmata de Franta. In primele zece luni au fost inregistrate, in Germania, 196.452 de autovehicule Renault si Dacia, in urcare cu 54,4% comparativ cu perioada ianuarie-octombrie 2008. Pe ansamblu, piata germana a crescut cu 25,9%, la 3,31 milioane de autovehicule.
CFR Marfa a efectuat, marti, primul transport de automobile marca Dacia destinate exportului pe ruta Pitesti - Dodendorf, Germania, si va continua livrarile cu o frecventa de doua trenuri pe saptamana, a anuntat operatorul feroviar de stat. Primul tren a fost incarcat cu 220 de automobile si a ajuns la destinatie dupa 17 ore, mai putin cu opt ore fata durata preconizata, de 25 de ore, potrivit companiei. Pana in aceasta saptamana, Dacia a transportat pe cale rutiera masinile destinate exportului. Germania este cea mai mare piata de vanzare pentru autovehiculele produse de Dacia, urmata de Franta. In primele zece luni au fost inregistrate, in Germania, 196.452 de autovehicule Renault si Dacia, in urcare cu 54,4% comparativ cu perioada ianuarie-octombrie 2008. Pe ansamblu, piata germana a crescut cu 25,9%, la 3,31 milioane de autovehicule.