Piaţa de telefoane mobile şi smart a scăzut cu 33,5% comparativ cu al treilea trimestru al anului 2008, atingând o valoare de 61 milioane de euro. Scăderea vânzărilor de telefoane mobile a urmat tendinţa negativă afişată, în al treilea trimestru al acestui an, de către toate categoriile de produse electrice şi electronice monitorizare de GfK TEMAX. Piaţa locală a produselor electrice monitorizate de GfK TEMAX a fost de 336 milioane de euro în al treilea trimestru al acestui an.
Piaţa de telefoane mobile şi smart a scăzut cu 33,5% comparativ cu al treilea trimestru al anului 2008, atingând o valoare de 61 milioane de euro. Scăderea vânzărilor de telefoane mobile a urmat tendinţa negativă afişată, în al treilea trimestru al acestui an, de către toate categoriile de produse electrice şi electronice monitorizare de GfK TEMAX.
Piaţa locală a produselor electrice monitorizate de GfK TEMAX a fost de 336 milioane de euro în al treilea trimestru al acestui an. Chiar dacă rezultatele au fost mai bune decât în trimestrul anterior, în comparaţie cu al treilea trimestru al anului 2008, piaţa a scăzut cu 45,8%. Primele trei trimestre ale anului 2009 au totalizat un miliard de euro, ceea ce înseamnă 42,3% mai puţin decât în aceeaşi perioadă a anului 2008.
În trimestrul trei din 2009, piaţa de telefoane mobile si smart a scăzut cu 33,5% comparativ cu al treilea trimestru al anului 2008, atingând o valoare de 61 milioane de euro. Scăderea vânzărilor de telefoane mobile şi smart a urmat tendinţa negativă afişată în acest trimestru de către toate categoriile monitorizare de TEMAX, dar mai mică decât scăderea medie a grupurilor de produse analizate în acest indicator. Cererea de pe piaţă a fost încurajată de scăderea preţurilor de vânzare şi de noutatea tehnologiei încorporată în noile modele.
Sectoarele electrocasnicelor mici şi telecomunicaţiilor au scăzut c