Wembley London Dry Gin se relansează la finalul acestui an într-un nou ambalaj care poartă semnătura unor celebri designeri din Anglia. “Wembley London Dry Gin a devenit lider de piaţă în primele 8 luni de la lansarea sa pe piaţa românească în anul 2001, poziţie pe care şi-o menţine şi în prezent, iar la acest succes au contribuit atât calitatea şi gustul deosebit al produsului, cât şi modul de prezentare, campaniile de promovare etc”, a arătat Florin Răd
Wembley London Dry Gin se relansează la finalul acestui an într-un nou ambalaj care poartă semnătura unor celebri designeri din Anglia.
“Wembley London Dry Gin a devenit lider de piaţă în primele 8 luni de la lansarea sa pe piaţa românească în anul 2001, poziţie pe care şi-o menţine şi în prezent, iar la acest succes au contribuit atât calitatea şi gustul deosebit al produsului, cât şi modul de prezentare, campaniile de promovare etc”, a arătat Florin Rădulescu, directorul Grupului Prodal, deţinătorul mărcii Wembley London Dry Gin.
Noul design al sticlei şi al etichetei Wembley London Dry Gin a fost realizat de Claessens International din Londra, una dintre firmele de design celebre pe piaţa de profil, care deţine în portofoliul său mărci de notorietate mondială. “Noul design subliniază spiritul englezesc al Wembley London Dry Gin, alături de atributele sale esenţiale: calitatea, rafinamentul şi pofta de distracţie” a arătat Florin Radulescu.
Wembley face parte din familia exclusivistă a ginurilor de tip “London Dry Gin”, fiind obţinut exclusiv prin redistilarea alcoolului etilic în prezenţa boabelor de ienupăr şi a altor plante aromatice. De aceea, calitatea şi gustul său rafinat au fost recunoscute la nivel internaţional printr-o serie de premii importante, cum ar fi: “Superior Taste Award - 3 stele”, medalie acordată de către International Taste & Quality Institute, în mai 2009, la Bru