Compania InfoClick, în asociere cu Newsphone Hellas (Grecia), furnizează de la 31 octombrie informaţii actualizate ale abonaţilor persoane fizice, companii şi instituţii publice prin apelarea numărului naţional scurt 118800, în urma unor acorduri încheiate cu furnizori de telecomunicaţii. „Pentru prima oară, românii au acces la un serviciu universal al abonaţilor de telefonie prin apelarea numărului naţional scurt 118800, care oferă datele actualizate ale abonaţilor pers
Compania InfoClick, în asociere cu Newsphone Hellas (Grecia), furnizează de la 31 octombrie informaţii actualizate ale abonaţilor persoane fizice, companii şi instituţii publice prin apelarea numărului naţional scurt 118800, în urma unor acorduri încheiate cu furnizori de telecomunicaţii.
„Pentru prima oară, românii au acces la un serviciu universal al abonaţilor de telefonie prin apelarea numărului naţional scurt 118800, care oferă datele actualizate ale abonaţilor persoane fizice, companii şi instituţii publice, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. În plus, la cerere, aceştia pot beneficia gratuit de suport pentru identificarea unor informaţii suplimentare despre numerele solicitate”, a declarat, marţi, directorul general al InfoClick, Kostas Papadopoulos.
Registrul abonaţilor cuprinde cea mai extinsă bază de date din România, incluzând detaliile de contact ale utilizatorilor privaţi şi ale companiilor (inclusiv utilizatorii de cartele preplătite), care acceptă acest lucru. Datele abonaţilor includ numere de telefon, din reţeaua naţională fixă sau mobilă, numere de fax şi alte detalii de identificare, precum adresa poştală.
„Sfătuiesc toţi utilizatorii reţelelor de telefonie, fie ele mobile sau fixe, abonaţi sau utilizatori de cartele preplătite, să îşi întrebe furnizorul despre acest registru şi despre situaţia lor. Ar trebui să fie interesate în primul rând companiile,