Asocierea formată din Saffron Brand Consultants, Brandient Consult şi Acacia Avenue, care a participat la licitaţia pentru realizarea brandului turistic al României a decis să nu mai conteste rezultatele licitaţiei organizate de Ministerul Turismului prin care era ales realizatorul brandului de ţară. Reprezentanţii asocierii susţin că preţul cu care s-a câştigat licitaţia este nejustificat de mic în raport cu complexitatea şi competenţele necesare. De asemenea, aceştia motive
Asocierea formată din Saffron Brand Consultants, Brandient Consult şi Acacia Avenue, care a participat la licitaţia pentru realizarea brandului turistic al României a decis să nu mai conteste rezultatele licitaţiei organizate de Ministerul Turismului prin care era ales realizatorul brandului de ţară.
Reprezentanţii asocierii susţin că preţul cu care s-a câştigat licitaţia este nejustificat de mic în raport cu complexitatea şi competenţele necesare. De asemenea, aceştia motivează decizia de a renunţa la contestaţie prin faptul că „ atata timp cat acest lucru nu este un impediment pentru autoritatea contractanta, nici o contestatie nu poate schimba situatia”, se arată într-un comunicat de presă al asocierii.
Preţul cel mai mic, un criteriu greşit
Aceştia mai arată că este greşită premiza criteriului „preţul cel mai mic”, pentru că s-a ajuns ca în faza finală să ajungă firme care nu sunt specializate în branding, contrar documentaţiei, caietului de sarcini şi PR-ului susţinut de Ministerul Turismului şi de consultantul IAA România. Astfel, se arată în comunicat că economia de buget nu poate fi decât iluzorie.
La începutul acestei luni, Ministerul Turismului a anunţat că asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA a câştigat licitaţia organizată pentru a desemna realizatorul brandului turistic al României, criteriul princip