Romtelecom, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telefonie fixa, internet si televiziune prin satelit, a investit in primele noua luni din acest an aproape 130 de milioane de euro, iar un sfert din aceasta suma este reprezentata de costurile echipamentelor instalate la clienti, potrivit datelor grupului elen OTE.
Investitiile de aproximativ 30 de milioane de euro in echipamente instalate la clienti - precum echipamentele necesare pentru instalarea televiziunii prin satelit - au sustinut cresterea Romtelecom pe noile sale linii de business. Spre exemplu, compania a castigat in noua luni aproape 200.000 de clienti noi pe servicii TV, iar unul dintre factorii-cheie in atragerea clientilor a fost oferirea gratuita a echipamentelor necesare receptionarii serviciului.
Managerii OTE spun insa ca piata din Romania este una afectata de o competitie extrem de dura si pe care, in plus, se simt puternic si efectele recesiunii.
Lupta sa nu piarda nici clientii carora le expira contractele
"In Romania, continuam sa ne confruntam cu o competitie foarte agresiva, cu oferte 2-play, 3-play sau chiar 5-play pe care chiar nu le putem egala. Aici, ca si in Grecia, subliniem calitatea serviciilor si a relatiilor cu clientii ca valori care ne diferentiaza si asupra carora nu dorim sa facem compromisuri", a declarat, intr-o conferinta cu investitorii, Iordanis Aivazis - Chief Operating Officer al grupului OTE. "Pierderea de linii de telefonie fixa a fost de 57.000 in al treilea trimestru, cu circa 10.000 mai putine decat in trimestrul anterior. Dar, din nou, pe langa pierderea de clienti catre competitorii cu tarife mai mici am fost fortati sa deconectam o parte din clienti avand in vedere ca recesiunea isi spune cuvantul. Evolutia numarului de clienti pe internet ramane una puternica, cu 25.000 de clienti noi, o crestere mai rapida decat ce