Dacia a prezentat la Paris numele şi liniile celui de-al şaselea model am mărcii, Duster, prima maşină 4x4 din istoria mărcii. Maşina va fi lansată în cadrul unei competiţii şi va fi pilotată de Alain Prost. Modelul va fi disponibil, în producţie de serie, din 2010. Iată fişa tehnică a vehiculului de competiţie Dacia Duster ŞasiuTubular, din oţelSuspensii cu două braţe triunghiulare MotorVQ 30 al Alianţei Renault NissanDispunere centrală în partea din spate6 cilindri
Dacia a prezentat la Paris numele şi liniile celui de-al şaselea model am mărcii, Duster, prima maşină 4x4 din istoria mărcii. Maşina va fi lansată în cadrul unei competiţii şi va fi pilotată de Alain Prost. Modelul va fi disponibil, în producţie de serie, din 2010.
Iată fişa tehnică a vehiculului de competiţie Dacia Duster
Şasiu
Tubular, din oţel
Suspensii cu două braţe triunghiulare
Motor
VQ 30 al Alianţei Renault Nissan
Dispunere centrală în partea din spate
6 cilindri dispuşi în V
24 de supape
Cilindree (cm³) : 2.987
Alezaj x cursa (mm) : 93 x 73.3
Putere maximă kW CEE (CP): 257 (350)
Regim putere maximă (rot/min) : 7 500
Cuplu maxim Nm CEE : 360
Regim cuplu maxim (rot/min) : 5 500
Transmisii
Cutie de viteze secvenţială SADEV cu 6 rapoarte
Sistem de frânare
Frâne fata (ø in mm - tip) 260 – oţel ventilat
Frâne spate (ø in mm - tip) 265 – oţel
Roţi
5.5’’ x 16’’ magneziu
Pneuri Continental Racing Contact2
Dimensiuni / Mase
Lungime : 4 001 mm
Lăţime : 1 900 mm
Punte faţă/spate : 1 690 mm
Ampatament : 2500 mm
Greutate : 950 kg
Rezervor carburant (L) 25
Deşi în comunicatul Dacia nu se spune explicit, mare parte din datele din fişa tehnică sunt valabile doar pentru varianta de competiţie, nu şi pentru cea de serie, ale cărei caracterist