James Harding, editorul publicatiei britanice The Times, a confirmat ca publicatia va introduce, din primavara, o taxa pentru accesarea online a informatiilor de pe site-ul sau.
Harding si-a propus sa "rescrie economia ziarelor", detaliind ca Times va incepe sa perceapa o taxa pentru accesul pentru 24 de ore la editia online din acea zi a ziarului, in paralel cu optiunea unui model de abonament, noteaza Times. Harding a respins insa ideea platii pentru acces la fiecare articol in parte.
"Noi am creat cultura informatiei gratuite, si am luat si noi parte la asta. In ultimii ani, am vorbit cu mare madrie - am crezut ca publicitatea ne va sustine - in legatura cu vizitatorii unici. Acesti oameni doar se uita la vitrina, insa nu intra in magazinele noastre", a explicat el.
Pe langa cei 20 de milioane de utilizatori unici ai site-ului Times, sunt 500.000 de cititori care au dezvoltat un "obicei adevarat in ceea ce priveste ziarele digitale", asa ca Times, impreuna cu alte ziare din imperiul News Corporation al lui Rupert Murdoch vor introduce taxe online din primavara, fara a oferi alte detalii.
James Harding, editorul publicatiei britanice The Times, a confirmat ca publicatia va introduce, din primavara, o taxa pentru accesarea online a informatiilor de pe site-ul sau.
Harding si-a propus sa "rescrie economia ziarelor", detaliind ca Times va incepe sa perceapa o taxa pentru accesul pentru 24 de ore la editia online din acea zi a ziarului, in paralel cu optiunea unui model de abonament, noteaza Times. Harding a respins insa ideea platii pentru acces la fiecare articol in parte.
"Noi am creat cultura informatiei gratuite, si am luat si noi parte la asta. In ultimii ani, am vorbit cu mare madrie - am crezut ca publicitatea ne va sustine - in legatura cu vizitatorii unici. Acesti oameni doar se uit