Conf. univ. dr. Elena Enache a publicat 17 cărţi de marketing şi peste 100 de articole de specialitate în presa naţională. A făcut parte din comisia de doctorat la ASE Bucureşti şi a fost angrenată în 16 proiecte mari de cercetare. Din 1992 încoace, viaţa conf. univ. dr. Elena Enache se confundă cu a instituţiei de învăţământ pe care o slujeşte cu pasiune. Absolventă a Academiei de Ştiinţe Economice (ASE) Bucureşti, Elena Enache a parcurs toate treptele didactice universitare, ocupând, în prezent, funcţia de decan al Facultăţii de Management, Marketing în Afaceri Economice (MMAE) din cadrul Universităţii Constantin Brâncoveanu. „Brâncoveanu” a fost prima universitate particulară din Brăila.
„În 1992, m-am angajat aici ca asistent universitar. Din acel moment, m-am implicat în tot ceea ce înseamnă activitate universitară. Am fost director de studii, secretar ştiinţific şi, din 1998, decan al MMAE” , povesteşte conf. dr. Elena Enache.
„De multe ori, îţi neglijezi familia”
Potrivit decanului MMAE, o zi de muncă la „Brâncoveanu” începe la 8.00 dimineaţa şi se termină noaptea târziu.
„De multe ori, pentru ca şcoala să meargă bine, trebuie să-ţi neglijezi familia. O zi de muncă la noi are mult mai multe ore decât în alte unităţi de învăţământ. Am făcut tot posibilul pentru ca studenţii să aibă acces la educaţie, inclusiv cei care au serviciu. Chiar şi în week-end, sălile de curs sunt pline” , ne-a spus decanul.
Elenei Enache i-au trecut mii de studenţi prin mână, cam 400 pe an, dat fiind faptul că facultatea pe care o conduce are cinci specializări: management, finanţe-bănci, contabilitate şi informatică de gestiune, economia comerţului, turismului şi serviciilor şi economia agroalimentară şi a mediului.
„Ca şi decan, mă ocup de toate, de la orar, ştat de funcţii, normare, activităţi stude