Are zeci de clienţi în fiecare zi şi spune că secretul este să îi explici fiecărui pacient în parte ce problemă are şi care sunt soluţiile medicale pentru rezolvarea acesteia.
“Până să intru la liceu mă gândeam ce domeniu mi-ar plăcea să urmez pe viitor şi oscilam între inginerie şi stomatologie. Pe urmă, dintr-odată m-am hotărât către stomatologie şi am mers pe biologie-chimie”, îşi aminteşte Armand cum a început totul.
După absolvirea facultăţii, primul an a făcut stagiatura la cabinetul de la Şcoala 21 şi după ce termina programul acolo venea şi lucra la cabinetul de stomatologie al soacrei sale, căreia îi mulţumeşte pentru ajutorul acordat.
După şase luni în care a fost angajat, şi-a deschis propriul cabinet. “A fost foarte stresant la început pentru că lucrezi pe oameni şi nu trebuie să greşeşti. În momentul în care eşti singur te loveşti de tot felul de situaţii nemaîntâlnite până atunci şi nu mai ai pe cine să întrebi, trebuie să te descurci”, spune Armand Dragon. Primii clienţi pe care i-a avut tânărul au fost prietenii şi rudele. “Atunci când nu cunosc, oamenii sunt mai reticenţi. Dar după ce au început să vină şi să vadă că nu este aşa de rău cum se aşteptau, am început să îmi formez proprii clienţi”.
Se pune în locul clienţilor
Armand zice că încearcă să se pună în locul clienţilor şi face tot posibilul pentru ca aceştia să plece încrezători şi să se reîntoarcă pentru un control. “Fiecare dintre noi trebuie să mergem la un control o dată la şase luni. Acest lucru este necesar pentru a preîntâmpina problemele mai grave care pot apărea odată cu trecerea timpului din cauza nedepistării acestora la timp”.
Din păcate, mulţi părinţi ajung cu copiii la dentist atunci când este prea târziu. “Am un copil de 9 ani căruia trebuie să îi îmbrac un dinte, ceea ce este destul de grav pentru vârsta lui. În principal