InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonatilor de telefonie 118 800, estimeaza ca, dupa ce in primele doua saptamani de la lansarea serviciului au fost inregistrate aproximativ 30.000 de apeluri, in 2010 numarul acestora ar putea ajunge la in jur de un milion de apeluri.
Registrul abonatilor include contactele utilizatorilor privati si ale companiilor (inclusiv utilizatorii de cartele preplatite), care accepta sa fie intrudusi in baza de date. Registrul care este disponibil si pe site-ul www.118800.com.ro si in limba engleza contine numere de telefon, din reteaua nationala fixa si mobila, numere de fax si adresa postala, iar pana acum are trei milioane de numere de telefon din toate retelele nationale fixe si mobile.
Serviciul universal lansat la 31 octombrie si furnizat de Infoclick in parteneriat cu compania greceasca Newsphone Hellas pune la dispozitie registrul abonatilor si serviciul de informatii privind abonatii in urmatorii doi ani, pana acum fiind inregistrate 30.000 de apeluri, in 2010 putandu-se ajunge la un milion de apeluri, dupa cum a declarat pentru Wall-Street, Stratis Apergis, managing director al Newsphone Hellas.
Pe de alta parte, in Grecia, tara de origine a Newsphone si in care compania ofera aceste servicii din 2005, operatorii firmei inregistreaza in jur de 40 milioane apeluri pe an, conform declaratiilor facute de Apergis cu ocazi prezentarii serviciului universal, a InfoClick si Newsphone.
InfoClick va investi aproximativ 10 milioane de euro in dezvoltarea serviciului in urmatorii cinci ani, potrivit declaratiilor lui Kostas Papadopoulos, director general al InfoClick, companie lansata anul trecut pe piata locala.
Deocamdata, serviciul 118 800 poate fi apelat din retele Romtelecom, Orange, Vodafone si UPC, insa InfoClick si Newsphone Hellas sunt in negocieri si cu ceilalti operatori importanti de