N-avem mari companii de internet. N-avem antreprenori semnificativi. N-avem investitori in online. N-avem nici un numar relevant de utilizatori. Lipsim aproape in totalitate de pe harta mondiala a internetului.
Internetul din Romania este compus in proportie de mai bine de 90% din proiecte relevante doar la nivel local, iar afacerile pornite de romani si cunoscute in afara sunt o specie rara.
"Internetul romanesc se aseamana foarte mult cu o gradinita fara educatoare, unde copiii se bat fara incetare pentru jucarii", rezuma situatia Sergiu Biris, fondatorul site-ului de continut video Trilulilu.
Internetul este inca pentru Romania o piata foarte mica, veniturile din publicitate sunt infime prin comparatie cu alte tari - vorbim de o piata de aproximativ 20 de milioane de euro anul trecut.
Cititi mai multe despre sansele internetului romanesc de a se face cunoscut in lume in editia din aceasta saptamana a BUSINESS Magazin (www.businessmagazin.ro).
N-avem mari companii de internet. N-avem antreprenori semnificativi. N-avem investitori in online. N-avem nici un numar relevant de utilizatori. Lipsim aproape in totalitate de pe harta mondiala a internetului.
Internetul din Romania este compus in proportie de mai bine de 90% din proiecte relevante doar la nivel local, iar afacerile pornite de romani si cunoscute in afara sunt o specie rara.
"Internetul romanesc se aseamana foarte mult cu o gradinita fara educatoare, unde copiii se bat fara incetare pentru jucarii", rezuma situatia Sergiu Biris, fondatorul site-ului de continut video Trilulilu.
Internetul este inca pentru Romania o piata foarte mica, veniturile din publicitate sunt infime prin comparatie cu alte tari - vorbim de o piata de aproximativ 20 de milioane de euro anul trecut.
Cititi mai multe despre sansele internetului romanesc de a se face cunoscut in