Thomas Tzokas, directorul pentru Europa de Est al casei de pariuri Bwin, a acordat un interviu exclusiv pentru „Evenimentul zilei”. Sursa: Arhiva personală
Pariurile sportive au înnebunit lumea în ultimii ani. Dependenţii de adrenalină şi cei care visează la câştiguri obţinute prin fler şi cunoştinţe în diversele domenii sportive pe care se pariază îşi petrec ore întregi în faţa calculatorului, pe conturile create la diverse case de pariuri.
Mulţi au devenit chiar dependenţi. Thomas Tzokas, directorul pentru Europa de Est al casei de pariuri Bwin, a vorbit, pentru „Evenimentul zilei”, despre cifrele care se învârt în această afacere şi despre credibilitatea sistemului.
EVZ: Câţi clienţi are Bwin în România?
Thomas Tzokas: Având în vedere mediul on-line, tot mai competitiv pe zi ce trece, suntem mândri de încrederea pe care românii ne-o arată. În total, peste 20 de milioane de oameni din toată lumea îşi arată devotamentul faţă de brandul nostru. Ne străduim să fidelizăm cât mai mulţi clienţi. Cu peste 30.000 de pariuri zilnice şi un site disponibil în 22 de limbi, am stabilit un record în domeniu!
Sumele jucate de pariorii români sunt mari?
În România, ca şi în toată Europa de altfel, avem mii de jucători care reuşesc să câştige bani mulţi pariind sume mici. Ceea este cu adevărat interesant este că această practică a devenit una obişnuită şi a transformat jucători activi, cu buget redus, în câştigători bogaţi!
Bwin sponsorizează două dintre cele mai prestigioase cluburi ale Europei, Real Madrid şi AC Milan. Cum pot clienţii să fie siguri că nu vor exista semne de întrebare privind meciurile internaţionale?
Sponsorizarea cluburilor sportive a fost mereu o prioritate pentru firma noastră. De la fotbal la motociclism, logoul nostru apare acolo unde există performanţă în sport. Când deci