Retailul cu jucării a devenit tot mai tentant pentru oamenii de afaceri, care au început să investească în spaţii de expunere moderne cu produse pentru cei mici. Astfel, interesul arătat de fondatorul Domo prin dezvoltarea reţelei Toyplex precum şi magazinele inaugurate în acest an de distribuitorii de jucării Noriel Impex şi Varuna S confirmă potenţialul de creştere al acestui segment. Maturizarea pieţei şi creşterea segmentului de produse de calitate pentru copii au con
Retailul cu jucării a devenit tot mai tentant pentru oamenii de afaceri, care au început să investească în spaţii de expunere moderne cu produse pentru cei mici. Astfel, interesul arătat de fondatorul Domo prin dezvoltarea reţelei Toyplex precum şi magazinele inaugurate în acest an de distribuitorii de jucării Noriel Impex şi Varuna S confirmă potenţialul de creştere al acestui segment.
Maturizarea pieţei şi creşterea segmentului de produse de calitate pentru copii au contribuit la creşterea numărului de magazine de jucării, accesorii şi îmbrăcăminte pentru cei mici. Astfel, creşterea vânzărilor de profil a determinat nevoia unor magazine de specialitate de dimensiuni mai mari care să ofere spaţii de prezentare potrivite pentru o categorie de produse pentru care aspectul şi expunerea sunt esenţiale.
Szarvadi caută parteneri pentru a ajunge la 20 de magazine Toyplex
Unul dintre oamenii de afaceri locali care au mizat pe retailul de jucării este fondatorul reţelei Domo, Lorand Szarvadi, care şi-a folosit experienţa din retailul cu electronice şi electrocasnice pentru dezvoltarea reţelei de magazine de jucării Toyplex.
Primul magazin a fost deschis în septembrie 2008 în centrul comercial Vitantis din Bucureşti. Ulterior, Szarvadi a mai deschis un magazin în galeria Auchan din Militari. Anul acesta compania Toy Concept, operatorul reţelei Toyplex, a mai deschis magazine î