* specialiştii susţin că majoritatea defecţiunilor sesizate s-a produs din cauza depăşirii duratei de viaţă a componentelor
Brăilenii sunt nemulţumiţi de iluminatul public. Astfel, după cum se arată într-un raport al oficiului de monitorizare a serviciilor comunitare de utilităţi publice, în trimestrul III al anului în curs s-au înregistrat 108 reclamaţii de la cetăţeni privind iluminatul stradal, faţă de 110 cât s-au înregistrat în trimestrul II.
În raport se specifică că mare parte din disfuncţionalităţile reclamate de către brăileni se datorează depăşirii duratei de viaţă a componentelor, dar de vină mai sunt şi punctele de aprindere defecte, faptul că în unele zone nu s-au toaletat copacii ori firmele de utilităţi publice - termoficare, apă - care au intervenit necorespunzător. De asemenea, în unele cazuri, vinovaţi sunt chiar cetăţenii care au intervenit la iluminatul stradal fără să fie autorizaţi. Zona cea mai afectată a fost astfel cartierul Obor, din cauza amenajării parcării de la blocul 35 şi a lucrărilor de înlocuire a conductelor de termoficare vechi cu conducte preizolate. Vestea bună e că timpul de intervenţie a serviciului de iluminat, în cazul defecţiunilor, s-a redus de la 48 de ore la 36 de ore. * specialiştii susţin că majoritatea defecţiunilor sesizate s-a produs din cauza depăşirii duratei de viaţă a componentelor
Brăilenii sunt nemulţumiţi de iluminatul public. Astfel, după cum se arată într-un raport al oficiului de monitorizare a serviciilor comunitare de utilităţi publice, în trimestrul III al anului în curs s-au înregistrat 108 reclamaţii de la cetăţeni privind iluminatul stradal, faţă de 110 cât s-au înregistrat în trimestrul II.
În raport se specifică că mare parte din disfuncţionalităţile reclamate de către brăileni se datorează depăşirii duratei de viaţă a componentelor, dar de vină mai sunt şi punctele de aprinder