Zemy Apfelbaum consideră că sarcina principală a unui lider este ziua de mâine, în timp ce grija celorlalţi oameni din companie este de a se concentra asupra a ceea ce trebuie făcut azi. Un lider trebuie să aibă o viziune. Să genereze schimbări în organizaţie pentru atingerea obiectivelor, pe drumul croit în acest scop, şi să motiveze echipa pentru a ajunge în acel loc. Şi, foarte important! Să nu lase ca deciziile şi acţiunile întreprinse pe termen scurt să împiedice sa
Zemy Apfelbaum consideră că sarcina principală a unui lider este ziua de mâine, în timp ce grija celorlalţi oameni din companie este de a se concentra asupra a ceea ce trebuie făcut azi.
Un lider trebuie să aibă o viziune. Să genereze schimbări în organizaţie pentru atingerea obiectivelor, pe drumul croit în acest scop, şi să motiveze echipa pentru a ajunge în acel loc. Şi, foarte important! Să nu lase ca deciziile şi acţiunile întreprinse pe termen scurt să împiedice sau să devieze de la obiectivele pe termen lung. Mai ales acum, într-o perioadă de criză, când tentaţiile sunt foarte, foarte mari. Iar între acestea, se distinge dorinţa de a genera lichidităţi, ceea ce ar putea ajuta compania pe moment, dar o poate îndepărta de la drumul stabilit pe termen lung.
Această formulare, extrem de concretă şi concisă, ar putea fi scrisă pe prima pagină a agendei oricărui director care şi-a propus nu doar să traverseze turbulenţele recesiunii, ci chiar să aibă succes în afaceri. Dar ar fi suficient? În spatele declaraţiilor simple cu privire la principiile de mai sus, care îl călăuzesc în profesie pe directorul general de la Wizrom, se ascund ani de experienţe dure, pe care pe le-a simţit pe propria piele.
Zemy Apfelbaum face parte din generaţia nouăzecistă, care a avut marea şansă să intre, direct de pe băncile facultăţii, în lumea afacerilor ce abia începea să prindă contur în Rom