În ultimele zile, sute de craioveni s-au întrebat dacă nu cumva au devenit datori cu un DigiMobil companiei RCS&RDS, care a distribuit aceste aparate gratuit. În unele cazuri, compania a trimis echipe pe teren pentru recuperarea aparatelor.
Scandalul „DigiMobil“ declanşat de compania RCS&RDS în Craiova prin solicitarea de returnare a aparatelor telefonice mobile acordate „gratuit“ clienţilor are şi unele aspecte tragicomice. Vă prezentăm mai jos păţaniile unei craiovence care a trebuit să returneze „cadoul“ oferit cu multă amabilitate de RCS&RDS cu ceva vreme în urmă.
Zilele trecute, la una dintre casieriile firmei a sunat Ioana Avram, de 72 de ani, din cartierul Bariera Vâlcii. Femeia reclama că primise deja celebra „scrisorică“ pentru returnarea aparatului în maximum 15 zile, însă starea sănătăţii nu-i permitea să se deplaseze la una dintre casieriile unităţii. „Am trimis pe cineva să-l predea, că sunt bătrână şi nu mă pot deplasa decât în baston. Am mai avut şi un picior în ghips... Mi s-a transmis că trebuie să merg personal. Cum să urc scările la Unirea, când eu nu pot să urc câteva trepte acasă?“, ne-a povestit bătrâna. Zilele treceau şi de frica penalizărilor femeia a încercat să caute soluţii. „Vineri expiră termenul de 15 zile. Am sunat luni, iar o tânără de la casierie mi-a spus să trimit pe cineva cu procură notarială să predea aparatul. Cum păcatele mele să fac procură la notar? Dacă mă puteam deplasa, nu mă duceam eu la casierie să-l predau?!“, a explicat femeia.
După ce reclamaţiile au început să curgă şi în mass-media au apărut primele semnale ale acestor situaţii, reprezentanţii RCS&RDS au devenit mai amabili. „Azi (ieri - n.r.) a venit un băiat cu o maşină de la firmă. Zicea că stă de o jumătate de oră pe la poartă... A venit, a verificat aparatul, pe care l-am predat în cutie, că nu l-am folosit deloc. A verificat cartela, a î