Proprietarul restaurantului timişorean „Casa Bunicii” a avut neplăcuta surpriză de a primi de la Bega Pam S.A, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de panificaţie, un bonus, un şoarece viu.
Proprietarul restaurantului timişorean „Casa Bunicii” a avut neplăcuta surpriză de a primi de la Bega Pam S.A, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse de panificaţie, un bonus. Într-una dintre pungile cu chifle, pe care şefii localului le-au comandat, ospătarii au găsit un şoarece viu. „Incidentul este grav, pare comic, dar e grav pentru că noi mai punem şi mâncarea la pachet. În cazul ăsta ar fi fost o catastrofă”, a declarat Radu Ianăş, patronul localului. În fiecare zi, restaurantului îi sunt livrate 200 de chifle ambalate câte două. Patronul localului spune că jumătate din această cantitate este destinată celor care îşi iau mâncarea la pachet. „Noi avem mulţi clienţi, oameni de afaceri, care obişnuiesc să ia mâncarea la pachet. Şoarecele putea să ajungă în pachetul omului”, a mai spus Radu Ianăş.
OPC-ul intervine pe jumătate
Imediat după descoperirea şocantă, reprezentanţii localului au făcut o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Reprezentantul zonal al Protecţiei Consumatorului spune că şoarecele dintre chifle trebuia să ajungă în mâncarea unui client pentru ca OPC să aibă autoritatea de a ancheta incidentul. Aceştia au luat o decizie şocantă în cazul şoarecelui care a fost la un pas să ajungă în pachetul unui timişorean: nu vor declanşa o anchetă pentru că şoarecele este viu. „Legea nu ne permite să iniţiem o anchetă pentru că acel şoarece nu a ajuns în farfuria clienţilor restaurantului. Eu cred că e rea-voinţă în acest caz, nu de o greşeală de panificaţie. Angajaţii brutăriei trebuiau să vadă chiar şi un răhăţel de la şoarece”, a spus Lorena Barbă, reprezentantul regional al Protecţiei Cons