Puţine limuzine de clasă D se pot lăuda cu tracţiune pe patru roţi. Subaru Legacy a făcut din această calitate o tradiţie. Însă datinile nipone se dovedesc a fi destul de costisitoare. Subaru este o marcă mai puţin cunoscută în România. Cu toate acestea, marca niponă există de ani buni pe piaţa autohtonă şi are destule modele care ar putea deveni interesante pentru cumpărători. Impreza, Forester, Tribeca, motoare boxer, tracţiune integrală - începe să vă sune cunoscut
Puţine limuzine de clasă D se pot lăuda cu tracţiune pe patru roţi. Subaru Legacy a făcut din această calitate o tradiţie. Însă datinile nipone se dovedesc a fi destul de costisitoare.
Subaru este o marcă mai puţin cunoscută în România. Cu toate acestea, marca niponă există de ani buni pe piaţa autohtonă şi are destule modele care ar putea deveni interesante pentru cumpărători. Impreza, Forester, Tribeca, motoare boxer, tracţiune integrală - începe să vă sune cunoscut? Sunt sigur că da. Ei bine, începând din această lună, Subaru a adus pe piaţa românească două noi interpretări de design şi tehnologie pentru modelele Legacy şi Outback. De ce două deodată? Pentru că, în afara caroseriei şi a câtorva detalii tehnice, ambele maşini sunt aproape identice. În habitaclu cel puţin, diferenţele sunt aproape insesizabile.
Tradiţia, pe primul plan
Subiectul testului efectuat de Capital, noul Legacy, model ajuns după 20 de ani de existenţă la cea de-a cincea generaţie, are ca principal atu comportamentul rutier, care se situează peste media vedetelor din segmentul D al pieţei. Şi ne referim aici la modele precum Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Toyota Avensis, Renault Laguna sau Opel Insignia. Acest comportament este generat de un nou tip de şasiu şi, mai ales, de vibraţiile reduse şi de centrul de greutate situat foarte jos, specifice maşinilor cu motoare boxer, cu patru cilindri dispuşi