Pentru primul semestru al acestui an, veniturile PayPoint Romania au reprezentat 13,62% din veniturile operatorului de plati cash si online, potrivit reprezentantilor companiei.
Activitatea PayPoint Romania consta in principal in oferirea de servicii de colectare a platilor in numerar pentru facturi, precum si servicii de incarcare electronica a cartelelor preplatite pentru operatorii de telefonie mobila si de televiziune prin cablu.
In prima jumatate a anului financiar 2009-2010, compania a raportat pentru Romania venituri nete in crestere cu 12% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, precum si cresterea numarului de puncte de plata ce poarta sigla PayPoint cu 13%.
La nivel local, compania a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in august 2008, extinzandu-si portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din sectoare diferite, printre care cel al telecomunicatiilor, al serviciilor financiare si de asigurari si al utilitatilor.
“Prioritatea noastra pentru urmatoarea perioada continua sa fie extinderea retelei de puncte de plata PayPoint prin cresterea numarului de retaileri si incheierea de noi parteneriate pentru colectarea de plati pe piata din Romania. Planurile noastre includ extinderea retelei pana la 2.900 de puncte de plata PayPoint la nivel national pana la sfarsitul acestui an financiar – 31 martie 2010”, a declarat Mugur Dogariu (foto), managing director PayPoint Romania.
In primul semestru s-au efectuat aproape 2 milioane de tranzactii de plati facturi. "De curand am anuntat procesarea a 3 milioane de tranzactii de la lansarea serviciului PayPoint in Romania", a adaugat Dogariu, pentru Wall-Street.
In prezent, PayPoint are incheiate contracte cu 29 de clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiar