Sodo Migliori România a inaugurat două noi magazine în Capitală în urmal unei investiţii cumlate de 800.000 de euro. Noile unităţi se află pe calea Victoriei şi în cadrul mall-ului AFI Palace Cotroceni. Potrivit declaraţiilor lui Alessandro Amato, actionar Cellini şi Swarovski, magazinul din Calea Victoriei are o suprafaţă de 50 de metri pătraţi şi a absorbit o investiţie de 500.000 de euro, în timp ce bijuteria din mall ocupă 70 de metri pătraţi şi a necesitate o invest
Sodo Migliori România a inaugurat două noi magazine în Capitală în urmal unei investiţii cumlate de 800.000 de euro. Noile unităţi se află pe calea Victoriei şi în cadrul mall-ului AFI Palace Cotroceni.
Potrivit declaraţiilor lui Alessandro Amato, actionar Cellini şi Swarovski, magazinul din Calea Victoriei are o suprafaţă de 50 de metri pătraţi şi a absorbit o investiţie de 500.000 de euro, în timp ce bijuteria din mall ocupă 70 de metri pătraţi şi a necesitate o investiţie de 300.000 de euro.
O dată cu cele două noi magazine Cellini, compania a lansat şi un web site. "Investiţia în crearea acestuia a fost de 20.000 de euro", a spus pentru capital.ro Alessandro Amato. Acesta a subliniat că site-ul Cellini nu are o importanţă foarte mare în ceea ce priveşte vânzările ci mai ales din perspectiva imaginii. "Un brand ca al nostru trebuia să aibă şi o îmbunătăţire tehnologică", a mai spus oficialul companiei.
Cu o istorie de 10 ani, magazinele Cellini dispun de un portofoliu extins cu branduri de bijuterii, ceasuri şi nu numai. Dintre brandurile de ceasuri, cele mai renumite sunt Breguet, Blancpain, Parmigiani, Jaquet Droz, Hublot, Romain Jerome, Roger Dubuis, Porsche Design, Montblanc, Rado, Longines, Gucci, Tissot, Swatch.
Bijuteriile sunt şi ele de renume: Faberge, Mauboussin, Furrer-Jacot, Masriera, Bagues sau Adelio Rossini. Pe lângă acestea Cellini comercializează şi