Vine iarna. Apetitul pentru sporturile specifice sezonului alb va începe să crească. Întreprinzătorii încearcă să obţină bani din vânzarea serviciilor de agrement. Patinoarele mobile par să devină o afacere tot mai profitabilă. Dar numai două luni pe an, pentru că numai atât ţine sezonul petrecerilor pe gheaţă la români. Preţul este convenabil (între 10 şi 15 lei pentru două ore), iar distracţia include, gratis, tot felul de jocuri, concursuri, tombole, spectacol
Vine iarna. Apetitul pentru sporturile specifice sezonului alb va începe să crească. Întreprinzătorii încearcă să obţină bani din vânzarea serviciilor de agrement.
Patinoarele mobile par să devină o afacere tot mai profitabilă. Dar numai două luni pe an, pentru că numai atât ţine sezonul petrecerilor pe gheaţă la români. Preţul este convenabil (între 10 şi 15 lei pentru două ore), iar distracţia include, gratis, tot felul de jocuri, concursuri, tombole, spectacole, evenimente promoţionale, festivităţi pentru zilele de sărbătoare etc. În plus, în jurul multor patinoare se amenajează spaţii comerciale cu oferte potrivite sezonului.
În acest moment, pe piaţa furnizorilor de echipamente sunt prezente câteva firme care comercializează sau închiriază patinoare mobile. Daniel Aizic spune că firma pe care o reprezintă, Hil Investiţii, este singura care oferă sisteme performante, bazate pe tuburi de aluminiu. Ceilalţi au încercat să pătrundă pe piaţă cu echipamente care utilizează tubulatură de cauciuc, despre care se spune că nu are aceeaşi eficienţă, sau cu produse second-hand.
Daniel Aizic are avantajul de a fi intrat primul pe această piaţă, beneficiind de suportul companiei Ice World din Olanda, lider mondial în producţia şi distribuţia de patinoare modulare din aluminiu. „Am început această afacere în 2004, când am deschis primul patinoar mobil din România, în Piaţa Unirii din Bucur