Sute de persoane au urmărit aseară şase ore de reclame, difuzate în toate colţurile lumii, care au încercat să transmită mesaje despre diverse tipuri de produse.
Iubitorii de reclame de toate vârstele s-au strâns aseară la Casa Sindicatelor pentru a petrece împreună Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Cu cafeaua adusă în termos şi zâmbetul pe buze, ieşenii au intrat în sală înainte de ora 21.00, pregătiţi să participe la un maraton al spoturilor publicitare.
„Îmi plac reclamele, de asta sunt aici, iar Noaptea Devoratorilor de Publicitate este întotdeauna un spectacol la care râzi, aplauzi şi chiar îţi dau lacrimile“, a spus ieşeanca Ioana D. Şi aşa a fost! Reclame de pe toate continentele au stârnit diverse reacţii spectatorilor devoratori de publicitate.
„Noaptea asta îmi dă idei“
Unele spoturi au stârnit discuţii, la altele s-a râs cu lacrimi, altele au fost urmate de tăcere. „Ceea ce-mi place este că pot vedea şi reclamele noi, pe care oricum le mai ştiu de pe internet, dar şi pe cele din anii ’50 - ’60. Mă încântă că pot vedea o evoluţie a spoturilor publicitare. Noaptea asta îmi dă idei“, a afirmat ieşeanul Daniel Ghercu. Cele şase ore în care au fost prezentate reclame din toate timpurile au fost împărţite în patru părţi.
În pauză pasionaţii de publicitate au discutat despre spoturile prezentate pe marele ecran. Invitaţii speciali ai serii, CRBL şi Elena Andreianu au prezentat spectacolul Istoria Dansului şi au interacţionat cu devoratorii de publicitate.
„Am venit cu prietenii pentru că suntem atraşi de tot ce înseamnă advertising. Stăm cât putem. Am vrea să plecăm la sfârşit, la ora 3.00 dimineaţa, dar depinde dacă rezistăm“, a spus Andreea, studentă. Pentru 30 de lei, pasionaţii de publicitate, dar şi curioşii au petrecut o noapte de sâmbătă altfel urmărind sute de spoturi publicitare.
Ce spectacol