Cei din industria advertisingului ar face orice pentru a vinde, chiar cu riscul de a cauza accidente.
O lenjerie la vedere si niste picioare kilometrice, 3D, briose gigantice care cad pe masini, aparate de ras care indeparteaza iarba, orice mintea nici macar nu poate gandi.
In Austria face furori un panou postat la intrarea intr-un tunel din munte, unde soferii inainteaza, practic, in gatlejul unei doamne. Cei care au avut ideea isi doresc ca ei sa si opreasca in magazinele Oldtimer, conform Daily Mail.
In Noua Zeelanda, soferii isi rup gatul incercand sa intrezareasca lenjeria intima a unei doamne cocotate pe un afis. Lenjeria ii este vizibila doar atunci cand bate vantul, asa ca rugile barbatilor din trafic nu se indreapta spre venirea ploii, ci a vantului.
In SUA, pasagerii din autovehicule se gandesc de doua ori daca sa mai umble fara centura de siguranta prin trafic, gratie unui panou extrem de sugestiv.
Iluzia unor dinti puternici este extrem de puternica in reclama pentru pasta de dinti Formula, in care personajul din afis rupe cu sete din materialul pe care este imprimat.
Tot americanii, mari consumatori de briose, au gandit si reclama la desertul Bloomberry. Numai ca, in acest caz, masinile accelereaza cand trec pe langa panou, de teama ca o briosa gigantica sa nu le turteasca caroseria masinii.
Nimic subtil intr-o reclama americana pentru un tratament pentru diaree; chiar si asa, marimea o fac sa nu poata fi ignorata.
Cei din industria advertisingului ar face orice pentru a vinde, chiar cu riscul de a cauza accidente.
O lenjerie la vedere si niste picioare kilometrice, 3D, briose gigantice care cad pe masini, aparate de ras care indeparteaza iarba, orice mintea nici macar nu