La sfârşit de sezon, circuitele de karting trag linie şi constată o scădere a afacerilor de până la 40%. Clienţii se împuţinează, iar investiţiile se mai fac doar din pasiune. Victor Nemeş a prins gustul circuitelor de viteză în anul 2001, în Germania. S-a hotărât să investească într-o pistă de karting şi, după ce a vizitat mai multe astfel de circuite europene pentru a se documenta, a deschis, în 2003, în localitatea Tunari, complexul de agrement Amckart. Împreu
La sfârşit de sezon, circuitele de karting trag linie şi constată o scădere a afacerilor de până la 40%. Clienţii se împuţinează, iar investiţiile se mai fac doar din pasiune.
Victor Nemeş a prins gustul circuitelor de viteză în anul 2001, în Germania. S-a hotărât să investească într-o pistă de karting şi, după ce a vizitat mai multe astfel de circuite europene pentru a se documenta, a deschis, în 2003, în localitatea Tunari, complexul de agrement Amckart. Împreună cu partenerul său, Traian Moldovan, a investit 1,5 milioane de euro, creând astfel unul din cele patru circuite omologate din ţara noastră. Investiţia iniţială nu a fost recuperată nici până astăzi, deoarece câştigurile au fost reinvestite constant, pentru a aduce îmbunătăţiri. Însă Nemeş recunoaşte că nu este o afacere care să se susţină singură şi că mai profitabilă este cealaltă activitate pe care o desfăşoară firma, cea din domeniul metalurgiei.
„Practic, volumul de activitate a revenit la nivelul anului 2007. Dacă anul trecut afacerea a crescut cu circa 40%, anul acesta am înregistrat, pe ansamblu, o scădere de 35%-40%“, mărturiseşte Victor Nemeş. Dacă la nivelul închirierilor de agrement businessul nu a înregistrat nicio diminuare, veniturile aduse de evenimentele corporate organizate pe circuit au scăzut considerabil.
Un circuit mai nou, de agrement, este cel deschis anul trecut în Constanţa. Şi de această d