Sa lansezi un produs de importanta REALITATEA.NET cu o zi inainte de alegeri este o decizie tip “bal sau spital”. Din fericire, e bal!
Desi, de regula, un site nou scade in primele zile de existenta, in duminica alegerilor REALITATEA.NET (video despre ce e nou, aici) si-a depasit categoric principalii competitori.
UpDate: Si ieri, traficul a fost sus, depasind performanta de duminica: detalii, in SATI.
Funny: Mi-a placut declaratia celor de la Antena 3 care ne ataca “amical” ca ei nu au dat date exit-poll, si au fost pe locul 2 “pe cinstite”. Pai, si ieri, cand toata lumea a dat de toate, de ce o fi REALITATEA cu aproape 100.000 (o suta de mii, mai exact 93.909) de unici mai sus?
Chiar daca antena3.ro merita felicitari, pentru ca s-a miscat surprinzator de bine (faptul ca a depasit HotNews este remarcabil), portalul dezvoltat de F5 a avut trafic dublu fata de urmatorii clasati.
Iata Top 20 site-uri de stiri, conform SATI, pentru duminica alegerilor:
Ma bucur ca 3 site-uri din portofoliul F5 Realitatea-Catavencu (REALITATEA.NET, cotidianul.ro si catavencu.ro – si aici, un nou record, cu 32.877 de unici) s-au situat duminica in primele 15 cele mai vizitate site-uri de stiri din Romania. Doar grupul (de interese:)) MediaPro, prin MPI si IBU ProTV, a mai reusit acelasi lucru (prin stirileprotv.ro, mediafax.ro, gandul.info).
Alte date interesante: platforma de opinii VoxPublica, datorita cross-ului foarte eficient cu televiziunea, a reusit sa adune 45.000 de vizitatori unici. Sectiunea “Tu decizi” a adunat 92.670 unici (a doua sectiune dupa homepage) iar live-ul a fost urmarit de 41.868 vizitatori unici.
Si REALITATEA.MOBI a fost lider, cu peste 13.700 de vizite:
E interesant de vazut si graficul de mai jos, care reflecta audienta pe ore, ieri: practic, REALITATEA.NET a “decolat” inca de la primele ore a