Oficialii companiei Twitter, site-ul de microblogging care a fost evaluat la un miliard de dolari de catre investitori, au declarat ca portalul genereaza vanzari de peste patru milioane de dolari pe an si intentioneaza sa creasca veniturile anuale prin intermediul publicitatii online.
Compania va incepe businessul cu reclamele online la inceputul anului 2010, a declarat Dick Costolo, directorul de operatiuni al firmei Twitter. Venitul curent este generat de companiile care platesc pentru a utiliza datele de pe site-ul Twitter, precum Microsoft care afiseaza "tweet"-uri (mesaje) in rezultatele motorului sau de cautare.
Compania Twitter a inceput sa se focalizeze mai mult pe venituri abia in ultimele luni. Din momentul in care firma a fost fondata in urma cu trei ani, oficialii s-au concentrat pe atragerea utilizatorilor si imbunatatirea site-ului.
Twitter, care are peste 58 de milioane de utilizatori, a strans aproximativ 155 de milioane de dolari in investitii de capital, a spus Costolo. "Vom avea o strategie de advertising", a spus el. "Vrem sa facem ceva ce se potriveste cu modul de utilizare a serviciului Twitter de catre oameni. Nu vrem sa separam publicitatea de tweet-uri", a adaugat Costolo.
De asemenea, oficialii firmei intentioneaza sa ofere conturi comerciale, care ar permite companiilor sa analizeze traficul de tweet-uri. Spre exemplu, companiile ar putea monitoriza plangerile legate de produsele lor sau sa urmareasca tendintele consumatorilor. Twitter a primit fonduri de investitii in septembrie, care au ridicat valoarea companiei la aproximativ un miliard de dolari, sustine o persoana apropiata firmei.
Oficialii companiei Twitter, site-ul de microblogging care a fost evaluat la un miliard de dolari de catre investitori, au declarat ca portalul genereaza vanzari de peste patru milioane de dolari pe an si intentioneaza sa creas