Potrivit unui studiu global, realizat de compania Regus, 58% din companiile din toată lumea declară că au experimentat în ultimii doi ani o creştere semnificativă a stresului la locul de muncă. Cercetarea multinaţională Regus cu privire la indicatorul economic global a presupus intervievarea a peste 11.000 de respondenţi din 13 ţări în legătură cu experienţa lor la locul de muncă în timpuri economice dificile. Potrivit acestuia, majoritatea angajaţilor din întreaga lume au e
Potrivit unui studiu global, realizat de compania Regus, 58% din companiile din toată lumea declară că au experimentat în ultimii doi ani o creştere semnificativă a stresului la locul de muncă.
Cercetarea multinaţională Regus cu privire la indicatorul economic global a presupus intervievarea a peste 11.000 de respondenţi din 13 ţări în legătură cu experienţa lor la locul de muncă în timpuri economice dificile. Potrivit acestuia, majoritatea angajaţilor din întreaga lume au experimentat un nivel crescut de stres, 58% dintre respondenţi declarând că, în cazul lor, acesta a crescut ”mai mult” sau ”mult mai mult” în ultimii doi ani.
De asemenea, studiul Regus a confirmat că, în timpul perioadei de scădere economică, angajaţii sunt stresaţi mai mult de anumiţi factori, precum: concentrarea crescută pe profitabilitate, concentrarea crescută pe veniturile trimestriale din vânzări, lipsa unui sprijin administrativ optim, competiţia agresivă din partea colegilor, riscul de a rămâne fără loc de muncă/eşecul afacerii, presiunea din partea clienţilor pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor şi pierderea unor angajaţi buni.
Românii, afectaţi de nesiguranţa jobului
În timp ce respondenţi din 11 ţări, dintr-un total de 13, au identificat „concentrarea crescută pe profitabilitate” ca fiind principala cauză a stresului de la serviciu, generatorul principal de stres în Anglia, spr