Cu toate că se aştepta ca această industrie să înregistreze creşteri semnificative în timpul campaniei, lucrurile nu stau chiar aşa
Clear Channel: Gradul de ocupare a panourilor a avansat cu cel mult 6%
Până la sfârşitul anului, piaţa de outdoor nu va înregistra creşteri semnificative
Chiar dacă se aştepta ca piaţa locală de outdoor să înregistreze o creştere a ratei de ocupare a panourilor, în urma campaniei electorale, jucătorii din această industrie spun că lucrurile nu stau chiar aşa. Astfel, potrivit Clear Channel România, de la începutul campaniei electorale, gradul de ocupare a panourilor nu a crescut aşa cum se aştepta.
Campaniile electorale nu au atins valori semnificative
"Cert este că, în cazul companiei noastre, campaniile electorale nu au atins valori semnificative", au declarat pentru Curierul Naţional reprezentanţi ai Clear Channel România. Astfel, în cazul companiei care deţine peste 700 de locuri pentru afişaj, gradul de ocupare al acestora a avansat cu cel mult 6%.
"Nu credem într-o revenire a situaţiei"
Pentru companiile de outdoor din piaţa locală, se pare că criza nu se va termina anul acesta. "Din păcate, anul acesta toate mediile au suferit de scăderea considerabilă a bugetelor investite de clienţi. Ne apropiem de sfârşitul anului, dar nu credem într-o revenire a situaţiei", au mai spus reprezentanţii Clear Channel România.
Clear Channel România este parte a grupului Clear Channel Outdoor, cea mai mare companie de publicitate outdoor din lume. Compania are aproape 1 milion de panouri în peste 50 de ţări de pe 5 continente, fiind prezentă în 49 dintre cele 50 domenii de piaţă desemnate. La nivel mondial, compania este prezentă în publicitatea din aeroporturi, căi ferate, taxiuri şi afaceri în domeniul retail. Divizia din Statele Unite (Spectacolor) şi cea internaţională (