Cisco anunţat, marţi, introducerea unor produse importante în toate categoriile portofoliului său de soluţii pentru colaborare. Compania a anunţat şi pătrunderea pe două pieţe noi, cele de software social pentru companii şi de e-mail găzduit, cu scopul de a introduce în cadrul companiilor capacitatea de colaborare a comunităţilor sociale online. Noile produse acoperă domenii precum aplicaţiile de colaborare în timp real şi asincrone, beneficiind de forţa comunicaţiilo
Cisco anunţat, marţi, introducerea unor produse importante în toate categoriile portofoliului său de soluţii pentru colaborare. Compania a anunţat şi pătrunderea pe două pieţe noi, cele de software social pentru companii şi de e-mail găzduit, cu scopul de a introduce în cadrul companiilor capacitatea de colaborare a comunităţilor sociale online.
Noile produse acoperă domenii precum aplicaţiile de colaborare în timp real şi asincrone, beneficiind de forţa comunicaţiilor video şi de voce pentru a permite colaborarea naturală, între persoane şi între companii, prin toate tipurile de medii şi de dispozitive.
Soluţiile Cisco TelePresence, Cisco Unified Communications şi Cisco WebEx ridică nivelul colaborării între companii oferind posibilităţi de comunicare video, vocală şi prin sistemul Presence în cadrul organizaţiilor şi între acestea.
Sistemul Cisco TelePresence este în esenţă o tehnologie nouă şi revoluţionară care crează senzaţia de întâlnire „faţa-în-faţă” celor care iau parte la o întânire desfăşurată prin acest sistem de colaborare. Sistemul permite economii majore prin reducerea sau eliminarea calatoriilor internationale. Cisco are aproximativ 40.000 sesiuni de TP pe luna, avind instalate peste 650 de sisteme TP in 200 de birouri din 45 de tari. Economia estimata pentru Cisco este de 330 milioane USD la nivel global, de la introducerea sistemului (2006) pina in prezent @N