Companiile caută, în ultimul ceas, noi soluţii pentru reanimarea afacerilor. Pentru promovarea directă a produselor sau suplimentarea diferitelor activităţi, ei recurg la angajări temporare, în special ale tinerilor. Fiind un an dificil, întrecerea pentru câştigarea clienţilor a început din vreme. „Am observat două tendinţe, ne lămureşte Monica Dona, consultant la Lugera & Makler. Începând cu luna septembrie, a apărut, treptat, o ofertă suplimentară d
Companiile caută, în ultimul ceas, noi soluţii pentru reanimarea afacerilor. Pentru promovarea directă a produselor sau suplimentarea diferitelor activităţi, ei recurg la angajări temporare, în special ale tinerilor.
Fiind un an dificil, întrecerea pentru câştigarea clienţilor a început din vreme. „Am observat două tendinţe, ne lămureşte Monica Dona, consultant la Lugera & Makler. Începând cu luna septembrie, a apărut, treptat, o ofertă suplimentară de joburi temporare în producţie şi logistică. Spre sfârşitul lunii noiembrie şi începutul lunii decembrie, vin ofertele din partea marilor retaileri, care înregistrează creşteri de vânzări în preajma sărbătorilor, din partea companiilor de asigurări şi de publicitate.“
Majoritatea firmelor care se ocupă cu leasingul de personal spun că, faţă de anul trecut, recrutarea a crescut semnificativ. Până acum, cele mai multe oferte le-au primit de la companii din industria dulciurilor, cosmeticelor şi telecomunicaţiilor pentru muncitori calificaţi şi necalificaţi. Spre sfârşitul lunii decembrie, apar cererile speciale. „Anul trecut, o agenţie de marketing experimental ne-a cerut personal pentru o campanie de promovare a unei bănci. Persoanele respective trebuiau să conducă, pe un anumit traseu, vehicule tip ricşă“, ne spune Monica Dona.
Solicitări multe fac agenţiile de publicitate care organizează diferite campanii de promovare în preajma sărbătorilor.