Mercedes-Benz Travego M a fost ales "Coach of the Year 2010", în cadrul Salonului de Autobuze şi Autocare de la Kortrijk. Testele au fost efectuate în luna iunie, la Paris.
Travego M, pe trei axe, echipat cu motor de 456 CP şi transmisie automatizată PowerShift, a impresionat membrii juriului prin manevrabilitate, performanţe tehnice, sistemele de siguranţă activă şi pasivă din dotare, precum şi prin confortul oferit.
Ceilalţi concurenţi au fost Barbi Maestro HD, pe şasiu Volvo B7R, Neoplan Cityliner C, Plaxton Elite, pe şasiu Volvo B12R, şi Van Hool Altano T920. Cele cinci vehicule au fost testate în iunie, în regiunea Senlis, din apropiere de Paris. Traseul a măsurat circa 20 km şi a oferit condiţii diverse de trafic: autostradă, drumuri naţionale şi traversarea unor localităţi cu străzi înguste.
În afara testului de manevrabilitate au mai fost efectuate teste de accelerare şi frânare, iar membrii juriului "Coach of the Year" au analizat autocarele atât din perspectiva şoferului, cât şi din cea a pasagerilor, la capitolele design interior şi exterior, confort şi siguranţă. Trofeul i-a fost înmânat de către preşedintele juriului, Stuart Jones, lui Michael Göpfarth, manager al Mercedes-Benz Bus. Aşa cum a declarat şi Hartmut Schick, directorul Daimler Buses, siguranţa a fost şi va fi întotdeauna cel mai important element al acestui brand. Chiar dinainte de anul 1999, Travego avea deja un sistem electronic de frânare (EBS), antiblocare a sistemului de frânare (ABS), accelerare antiderapant (ASR), precum şi o frână auxiliară, toate incluse în dotarea standard. Caracteristici de securitate suplimentare au fost introduse la a doua generaţie, cum ar fi Lane Keeping Assist (SPA) şi proximitatea sistemului de control (ART).
A treia generaţie a reprezentat premiera mondială la activarea de asistenţă la frânare (ABA) - cunoscut şi ca asiste