Afacerea de încălţăminte hand-made sub brandul ChouChou, pornită iniţial doar online, continuă cu deschiderea primului showroom de pantofi, în urma unei investiţii de 5.500 de euro. Magazinul, cu o suprafaţă de 20 de metri p[tra'i, este situat pe strada Vasile Lasc[r, aproape de centrul Capitalei, într-o zonă cunoscută ca fiind frecventată de cei care se numără în publicul-ţintă al ChouChou, după cum afirmă reprezentantul companiei, Olivia Dutu. „De acum
Afacerea de încălţăminte hand-made sub brandul ChouChou, pornită iniţial doar online, continuă cu deschiderea primului showroom de pantofi, în urma unei investiţii de 5.500 de euro.
Magazinul, cu o suprafaţă de 20 de metri p[tra'i, este situat pe strada Vasile Lasc[r, aproape de centrul Capitalei, într-o zonă cunoscută ca fiind frecventată de cei care se numără în publicul-ţintă al ChouChou, după cum afirmă reprezentantul companiei, Olivia Dutu.
„De acum nu ne vom mai confrunta cu întrebarea 'Unde vă putem găsi?' sau 'Unde putem proba?'. Piaţa din România nu este foarte familiarizată cu conceptul de vânzare online, aşa că deschiderea unui showroom ne va ajuta cu siguranţă pentru a ne creşte vânzărilor”, spune Oana Minca, designer al brandului.
Pantofi cu personalitate
Brandul ChouChou a fost lansat în luna mai în mediul online în urma unei investiţii de 6.000 de euro, acoperit[ chiar din primele luni de funcţionare. Firma este specializată în crearea de pantofi personalizaţi, realizaţi din materiale naturale, în orice combinaţie de culori, cu posibilitatea de a da o notă şi mai deosebită fiecarei perechi, prin pictarea acestora.
„Toate produsele noastre sunt făcute manual, designul fiind realizat de noi, iar producerea efectivă fiind posibilă prin colaborări cu mai multe ateliere hand-made”, a spus pentru capital.ro Olivia Dutu. Aceasta a subliniat, de asemenea, că cele mai multe