Ediţia de toamnă a Târgului de Turism, care s-a desfăşurat la Bucureşti în perioada 15-18 octombrie, a iscat controverse între principalul organizator al evenimentului, Romexpo, şi Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), care până la această ediţie fusese, timp de 10 ani, co-organizator al acestui târg. În cazul în care cei doi parteneri nu vor ajunge la un consens, este posibil să avem două târguri: unul organizat de ANAT, unul la Romexpo. Imediat du
Ediţia de toamnă a Târgului de Turism, care s-a desfăşurat la Bucureşti în perioada 15-18 octombrie, a iscat controverse între principalul organizator al evenimentului, Romexpo, şi Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), care până la această ediţie fusese, timp de 10 ani, co-organizator al acestui târg. În cazul în care cei doi parteneri nu vor ajunge la un consens, este posibil să avem două târguri: unul organizat de ANAT, unul la Romexpo.
Imediat după ediţia de toamnă a Târgului de Turism ce şi-a închis porţile, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism a transmis un comunicat acid, în care critica modul de organizare a evenimentului de către Romexpo.
Asociaţia acuza că Romexpo a refuzat implicarea ANAT în organizarea evenimentului, după o îndelungată colaborare în anii precedenţi. „Noi am fost permanent fideli parteneriatului, care a depăşit durata de 10 ani, deşi, aşa cum e şi firesc, nu am fost niciodată comozi în relaţia cu Romexpo”, a declarat, pentru capital.ro, Corina Martin, preşedintele ANAT.
Prezenţa autorităţilor locale a încins spiritele
Unul dintre motivele disputei a fost faptul că agenţiile de turism, care promovau atât oferta turistică internă, cât şi pe cea externă, au fost marginalizate la etajele 2 şi 3 ale Pavilionului, potrivit Corinei Martin. Asta pentru că Ministerul Turismului a contractat 5.000 de metri pătraţi şi, cum partenerul care înch