Pe fondul scăderii cu 40-50% a vânzărilor în electro-retailul românesc, companiile de profil devin mult mai flexibile în privinţa politicilor de preţ şi atragerii de clienţi. Apar şi abordări mai puţin convenţionale, cum este cea a reţelei de magazine electronice şi electrocasnice Flanco, unde discountul ţi se acordă în magazin în funcţie de ce anume şi câte produse eşti interesat să cumperi. Reţeaua Flanco acordă un discount de până la 5%, care este stabilit la fa�
Pe fondul scăderii cu 40-50% a vânzărilor în electro-retailul românesc, companiile de profil devin mult mai flexibile în privinţa politicilor de preţ şi atragerii de clienţi. Apar şi abordări mai puţin convenţionale, cum este cea a reţelei de magazine electronice şi electrocasnice Flanco, unde discountul ţi se acordă în magazin în funcţie de ce anume şi câte produse eşti interesat să cumperi.
Reţeaua Flanco acordă un discount de până la 5%, care este stabilit la faţa locului, în magazin, în funcţie de evaluarea vânzătorului a cantităţii şi tipului de produse pe care vrei să le cumperi. Totuşi, discountul nu este afişat în magazin, iar potenţialul client află că poate plăti mai puţin decât preţul afişat doar în urma unei discuţii cu angajatul magazinului, la iniţiativa celui din urmă.
„Noi acordăm în magazine un discount de maxim 5%, care se acordă de la caz la caz, pentru un volum mai mare de cumpărături sau pentru produsele care urmează să iasă din gama noastră”, a declarat pentru capital.ro Lucian Mitran, directorul de vânzări al Flamingo International, operatorul reţelelor de magazine Flanco şi Flanco World.
Discounturile nu pot fi însă date tuturor clienţilor pentru că fiecare magazin are un anumit plafon pentru reducerile pe care le acorda. De asemenea, reducerile nu sunt valabile pentru produsele aflate la promoţie.
Potrivit lui Mitran, în cazul industriei de electroc