Pe motiv că a cumpărat on-line un monitor pe care s-a dus personal să-l ridice, un bucureştean nu poate să îl returneze. Sursa: Arhiva EVZ
Mihai, un bucureştean în vârstă de 29 de ani, şi-a cumpărat de la eMAG - unul din cele mai mari magazine on-line - un monitor în valoare de peste 400 de lei. Nu a aşteptat să primească „pachetul” prin curier, ci a mers direct la showroom să-l ridice. La doar o zi după achiziţie, monitorul s-a defectat. A făcut o cerere de returnare, însă a aflat că nu va avea succes deoarece şi-a ridicat singur produsul.
„Nu-l mai vreau nici dacă va fi reparat”
„M-am apucat să caut pe internet un nou monitor. Pe www. emag.ro am găsit un produs ale căror specificaţii corespundeau cu ceea ce mi-am dorit eu, aşa că m-am decis să-l cumpăr. Am făcut comanda on-line dar, pentru că livrarea produsului nu se făcea chiar în acea zi, iar eu îmi doream cât mai repede monitorul, am hotărât să merg să-l iau direct de la showroom”, povesteşte Mihai.
Dar a avut ghinionul ca produsul cumpărat să se strice foarte repede. „După doar o zi de la achiziţionare, monitorul a refuzat să se mai aprindă. De aceea, m-am decis să-l returnez şi să-mi cer banii înapoi. Faptul că am avut probleme cu el atât de repede m-a făcut să realizez că este un produs de o calitate proastă, motiv pentru care nu mi-l mai doream nici măcar dacă mi se repara”, spune Mihai.
Cei de la eMAG au refuzat însă să primească monitorul înapoi. „Mi-au spus că pentru a putea să beneficiez de returnarea produsului în zece zile, fără să fiu nevoit să mă justific, trebuia ca acesta să fi fost trimis prin curier. Nu înţeleg care este logica. În plus, dacă este aşa, de ce nu m-a avertizat nimeni că dacă o să ridic produsul personal nu o să mai beneficiez de aceleaşi drepturi”, se întreabă bucureşteanul.
eMag: Dacă a cumpărat de la