Filiala locală a producătorului taiwanez de PC-uri Acer a raportat pentru trimestrul al treilea vânzări de 21.034 de notebookuri, cu 26% mai puţine comparativ cu acelaşi trimestru din 2008, însă, cu o cotă de 28,3%, rămâne liderul pieţei din România. Acer şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţa notebookurilor din România, la sfârşitul trimestrului trei, având o cotă de piaţă de 28,3%, conform datelor prezentate de directorul de vânzări al companiei, Bogdan Iftemi
Filiala locală a producătorului taiwanez de PC-uri Acer a raportat pentru trimestrul al treilea vânzări de 21.034 de notebookuri, cu 26% mai puţine comparativ cu acelaşi trimestru din 2008, însă, cu o cotă de 28,3%, rămâne liderul pieţei din România.
Acer şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţa notebookurilor din România, la sfârşitul trimestrului trei, având o cotă de piaţă de 28,3%, conform datelor prezentate de directorul de vânzări al companiei, Bogdan Iftemie. Pe următoarele locuri se află Asus cu o cotă de piaţă de 20,3% şi Hewlett Packard (HP) cu 12,2%.
Acer a vândut, anul trecut, în jur de 30.000 de notebookuri, iar anul acesta a vândut în T1- 4.700 de unităţi, în T2 - 12.450 de unitati, iar în T3- 21.034 unităţi. Din totalul numărului de laptopuri vândute, în jur de 15-20% au fost netbookuri (mini-laptopuri).
„Cota de piaţă va creşte cu 10% anul acesta, iar rezultatele financiare confirmă faptul că suntem producătorul de PC-uri cu cel mai accelerat ritm de creştere”, potrivit lui Bogdan Iftemie.
În ceea ce priveşte desktpopurile, Acer nu prinde topul, condus de Flamingo (9,2%), HP (9,1%) şi Dell (8,7%). Acer are, însă, ca obiectiv clasarea printre primii cinci jucători din piaţă. „Vrem să intram în Top 5 în trimestrul patru din 2009 sau în primul trimestru din 2010”, a precizat Iftemie. Pe segmentul videoproiectoare, Acer se situează pe locul 2, cu o cotă de piaţă