Bechtel, constructorul autostrăzii Transilvania, "poate să facă anul viitor încă 42 de kilometri", deşi nu a fost stabilit încă bugetul pentru 2010, a declarat, miercuri, ministrul interimar al Transporturilor, Radu Berceanu, care nu a putut preciza câţi bani a primit compania americană în acest an."Anul viitor (Bechtel, n.r.) poate să facă încă 42 de kilometri. În 2010 vor primi atâţia bani cât va vrea Parlamentul, iar pentru anul acesta nu am sumele exacte, însă ele exist
Bechtel, constructorul autostrăzii Transilvania, "poate să facă anul viitor încă 42 de kilometri", deşi nu a fost stabilit încă bugetul pentru 2010, a declarat, miercuri, ministrul interimar al Transporturilor, Radu Berceanu, care nu a putut preciza câţi bani a primit compania americană în acest an.
"Anul viitor (Bechtel, n.r.) poate să facă încă 42 de kilometri. În 2010 vor primi atâţia bani cât va vrea Parlamentul, iar pentru anul acesta nu am sumele exacte, însă ele există în Monitorul Oficial şi le puteţi vedea pe Internet", a declarat Berceanu într-o conferinţă de presă.
Din cei 42 de kilometri, 30 de kilometri vor fi o parte a tronsonului Suplacu de Barcău-Mihăileşti, iar 12 kilometri ar urma să fie din sectorul Câmpia Turzii- Gilău.
Primii 42 de kilometri de autostradă
Întrebat dacă la 1 decembrie vor fi daţi în folosinţă 42 de kilometri din tronsonul Câmpia Turzii- Gilău, ministrul a răspuns evaziv.
"Veţi vedea. Am surprize. De ce nu mă lasaţi acum, în perioada sărbătorilor, să vă fac o surpriză", a spus Berceanu, fără să dea detalii.
Potrivit unui protocol încheiat în februarie între Ministerul Transporturilor şi Bechtel, compania americană s-a angajat să finalizeze în acest an 42 de kilometri din tronsonul Câmpia Turzii - Gilău şi viaductul de pe tronsonul Suplacu de Barcău - Borş. Instituţia va plăti Bec