Din 2004, când PSD a decis să înceapă autostrada în câmp, lângă Cluj, şi până acum, când se munceşte la foc continuu ca să se taie panglica la primii 42 de kilometri promişi de guvernanţi, autostrada Transilvania a fost subiect de promisiuni la fiecare campanie electorală. Oficial, lucrările la Autostrada Transilvania au început în vecinătatea satului Valişoara de lângă Cluj în data de 16 iunie 2004. Adică la jumătatea traseului, în câmp, şi nu la un capăt, adică
Din 2004, când PSD a decis să înceapă autostrada în câmp, lângă Cluj, şi până acum, când se munceşte la foc continuu ca să se taie panglica la primii 42 de kilometri promişi de guvernanţi, autostrada Transilvania a fost subiect de promisiuni la fiecare campanie electorală.
Oficial, lucrările la Autostrada Transilvania au început în vecinătatea satului Valişoara de lângă Cluj în data de 16 iunie 2004. Adică la jumătatea traseului, în câmp, şi nu la un capăt, adică la Oradea sau, eventual, la Braşov. La acea vreme, evenimentul a fost folosit în scop electoral de fostul premier Adrian Năstase, care a inaugurat şantierul autostrăzii, alături de Ioan Rus, liderul „Grupului de la Cluj”, candidatul pentru primăria Cluj-Napoca împtoriva actualului premier interimar Emil Boc.
PSD: inaugurarea lucrărilor, între două tururi de scrutin local
Deşi lucrările efective au început abia în luna septembrie a aceluiaşi an, momentul festiv a fost ales exact între cele două tururi de scrutin pentru Primăria Cluj-Napoca. Ulterior, după ce PSD a pierdut alegerile la preşedinţia României şi la Primăria Cluj-Napoca, Autostrada Transilvania a fost obiectul de promovare a imaginii noii puteri.
Încă din campania electorală trecută, Traian Băsescu a abordat tema Bechtel, destul de sensibilă pentru opinia publică. „Americanii şi-au luat fără licitaţie un contract de multe miliarde de dolari cu Bechtel”, spu