Producatorul de telefoane inteligente HTC isi propune pentru 2011 o cota de aproximativ 15% din piata de smartphone-uri locala. In prezent, piata romaneasca de terminale mobile inteligente se ridica la circa 200.000 unitati, potrivit estimarilor directorului regional HTC pentru Europa de Sud-Est, Nikitas Glykas.
Chiar daca este o tara mare din punct de vedere geografic, cu un potential pe masura in ceea ce priveste dezvoltarea segmentului de smartphone-uri, in Romania piata de astfel de terminale se va ridica la circa 200.000 unitati in acest an.
Romania este o piata cu potential, situata in top 3 pe harta HTC din zona de sud-este a Europei din punct de vedere al atractivitatii.
Tocmai de aceea, compania si-a alcatuit un plan ambitios pentru urmatorii doi ani, care prevede triplarea cotei actuale de piata - 4%.
"Ne propunem sa detinem 15% din piata locala de smartphone-uri in 2011. Daca nu vom indeplini acest obiectiv, inseamna ca nu am facut un business bun in Romania", a declarat Glykas (foto).
In continuare, HTC se va orienta indeosebi in zona balcanica. Pentru a sustine planurile de crestere pe aceste piete si, implicit, si in Romania, compania a lansat prima campanie globala de advertising bazata pe noua sa pozitionare de brand, Quietly Brilliant, care are ca scop largirea vizibilitatii la nivel mondial.
"Daca vrei sa fii global, trebuie sa ai un brand vizibil, sa fii cunoscut de potentialii tai consumatori. Campania de publicitate va fi lansata in urmatoarele saptamani in 20 de tari sub sloganul You don't need to get a phone. You need a phone that gets you. (Nu trebuie sa iti iei un telefon. Trebuie sa-ti iei un telefon care sa te prinda.) si va urmari, in principal, sa castige vizibilitate si, astfel, s acreasca cota de piata", spune seful HTC din zona de Sud-Est a continentului.
Mergand pe principiul conform caruia "tr