Câteva curse aeriene au fost deviate şi altele au avut întârzieri de până la 7 ore, după ce aeroportul din Cluj a fost acoperit de ceaţă. În lipsa unui restaurant şi a unui număr suficient de locuri în sala de aşteptare, danezul Hakan Holm a stat pe jos până s-a îmbarcat spre Londra.
Prima cursă cu probleme a fost cea care trebuia să sosească de la Barcelona, în cursul serii de miercuri. Din cauza condiţiilor meteo, avionul a aterizat la Timişoara. Pentru că nu a sosit avionul de la Londra, cursa Wizz Air de dimineaţă care trebuia să plece în capitala Angliei, nu a putut decola la ora 6. Pasagerii au rămas în aeroport, până la ora 13, când a sosit avionul. Printre cei care au trebuit să aştepte ridicarea ceţii s-a numărat şi danezul Hakan Holm. Acesta dorea să ajungă în final la Copenhaga, după o escală la Londra, dar a trebuit să aştepte până la amiază. În jurul orei 11.00, el aştepta pe pardoseală aproape de culoarul dintre spaţiile de aterizare şi decolare. Îşi verifica mailurile pe computerul portabil. Era supărat nu atât pentru că întârzia decolarea, cât pentru condiţiile descoperite în aeroport. „Nu este niciun spaţiu pentru restaurant, iar locurile pe scaune sunt insuficiente. Dacă te ridici să cauţi un ziar sau o cafea, locul ţi se ocupă imediat”.
Pentru prima oară la Cluj, consilierul financiar ceh David Prochazwi a ratat ocazia de a ajunge la ora programată la Praga. Tot tolănit pe jos, are o altă explicaţie. Nu a folosit scaunele, pentru că doreşte să-şi contecteze laptop-ul la o priză de curent.
Normalizare la amiază
Iulian Pop, directorul operaţional al aeroportului, ne-a declarat că situaţia a revenit la normal în jurul orei 13.00, după ce cursele cu întârzieri mari au reuşit să se ridice de la sol. „Pe aeroport există un nou sistem de navigare în caz de ceaţă, dar când condiţiile meteo sunt nefavorabile, şi acestea d