Odată cu venirea sezonului ploios, atelierele auto au început să fie solicitate pentru rezolvarea problemelor la trenul de rulare.O simplă gaură în carosabil poate scoate din buzunarul şoferilor câteva mii de lei. Pe lângă bani, automobiliştii trebuie să şi aştepte mult până le vine rândul la service.
Bălţile formate în urma ploilor de sezon acoperă găurile din carosabil. Automobiliştii care nu folosesc curent o anumită stradă fie circulă cu viteza mult sub limita legală, perturbând traficul, fie iau în plin aceste gropi mascate şi ajung la auto service.
Gropi de dimensiuni considerabile s-au format pe mai toate arterele municipiului. Pot fi aici enumerate toate căile de acces spre oraş, dar şi artere ultracentrale şi de neevitat de automobilişti, cum sunt bulevardul Dorobanţilor, Calea Călăraşilor sau strada Griviţei.
Bulevardul Dorobanţilor, de coşmar
„Dorobanţiul a devenit un coşmar. Dacă până nu demult se putea circula cât de cât rezonabil până la strada Gării (General Ieremia Grigorescu), acum rişti să-ţi faci praf maşina încă de la Barieră. Mai sunt şi cei care parchează oblic, deşi acest lucru nu este permis de lege, şi care te împing practic către linia de tramvai unde gropile sunt mai ceva decât craterele de pe lună", ne-a declarat Ionel Soican, şofer pe un Taxi privat.
La fel se poate spune despre strada Griviţei. Veşnic ştrangulată pe ambele sensuri de autoturismele parcate, strada impune o circulaţie către mijlocul căii de rulare, astfel că şoferii au de înfruntat şocurile gurilor de canalizare care sunt ridicate peste nivelul carosabilului.
„Nu ştiu cine a luat în primire lucrările făcute anapoda. Fie sunt guri de canalizare cu 10 centimetri peste nivelul străzii, fie sunt lăsate la 10-15 centimetri sub nivelul străzii. Am încercat să evit o astfel de canalizare pe strada Griviţei şi pentru că veneau maşini din faţă, am