Conform unui studiu realizat în Statele Unite ale Americii de către Communispace la cererea PricewaterhouseCoopers (PwC), clienţii operatorilor telecom ar renunţa cel mai uşor la linia telefonică fixă şi la cablul TV, conexiunea la Internet fiind ultima opţiune a acestora în direcţia reducerii cheltuielilor a declarat, joi, Gabriel Mustea, director în cadrul PwC România la conferinţa Mediafax Talks about Telecom Industry. „Clienţii consideră că pot renunţa cel mai uşor
Conform unui studiu realizat în Statele Unite ale Americii de către Communispace la cererea PricewaterhouseCoopers (PwC), clienţii operatorilor telecom ar renunţa cel mai uşor la linia telefonică fixă şi la cablul TV, conexiunea la Internet fiind ultima opţiune a acestora în direcţia reducerii cheltuielilor a declarat, joi, Gabriel Mustea, director în cadrul PwC România la conferinţa Mediafax Talks about Telecom Industry.
„Clienţii consideră că pot renunţa cel mai uşor la linia telefonică fixă şi la cablul TV. Linia fixă poate fi uşor înlocuită de telefonul mobil. La cablul TV se poate alege un pachet mai ieftin sau/şi se poate substitui cu conţinut online. Puţini sunt însă dispuşi să renunţe la conexiunea la Internet”, a declarat Mustea.
De asemenea, studiul a mai evidenţiat că utilizatorii doresc libertate în personalizarea pachetelor de servicii de telecomunicaţii şi vor să plătească doar pentru serviciile de care au cu adevărat nevoie.
„Clienţii nu agreează reclamele transmise pe mediile de comunicare personale, dar ar fi dispuşi la un compromis în schimbul unor beneficii”, a mai spus Mustea.
Studiul a luat în calcul răspunsurile a circa 750 de persoane, cu vârste între 18 şi 60 de ani.