Francois Fourmont, francezul care a condus Automobile Dacia intr-un mandat de 6 ani si jumatate, spune la finalul mandatului ca Romania trebuie sa progreseze la capitolul infrastructura si invatamant pentru a sustine investitiile de miliarde de euro ale companiilor straine.
"In cea mai mare parte a cazurilor studentii cu pregatire tehnica nu au pus piciorul in viata lor intr-o fabrica, in timp ce in Franta, in momentul cand ies de pe bancile facultatii, au petrecut deja 2 ani intr-o uzina", a declarat Fourmont.
Referitor la mandatul sau, Fourmont spune ca isi reproseaza faptul ca nu a acordat mai multa atentie colectivului de angajati, ceea ce a rezultat in greva generala din primavara anului 2008, dar bifeaza ca realizari investitiile de 1,5 miliarde de euro implementate pe plan local si afacerile de 3 miliarde de euro pe care grupul Renault le-a atins in Romania.
In prezent Renault Romania a ajuns la 18.000 de angajati si inglobeaza pe langa productia modelului Logan si activitati de design, cercetare tehnologica si export de subansamble auto.
Francois Fourmont, francezul care a condus Automobile Dacia intr-un mandat de 6 ani si jumatate, spune la finalul mandatului ca Romania trebuie sa progreseze la capitolul infrastructura si invatamant pentru a sustine investitiile de miliarde de euro ale companiilor straine.
"In cea mai mare parte a cazurilor studentii cu pregatire tehnica nu au pus piciorul in viata lor intr-o fabrica, in timp ce in Franta, in momentul cand ies de pe bancile facultatii, au petrecut deja 2 ani intr-o uzina", a declarat Fourmont.
Referitor la mandatul sau, Fourmont spune ca isi reproseaza faptul ca nu a acordat mai multa atentie colectivului de angajati, ceea ce a rezultat in greva generala din primavara anului 2008, dar bifeaza ca realizari investitiile de 1,5 miliarde de euro implementate pe plan local si af