Banca Românească întrerupe sistemul informatic care gestionează operaţiunile prin card de luni, ora 19:00, până miercuri, ora 24:00, pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor, şi lansează propriul serviciu de asistenţă clienţi ce va funcţiona permanent, a anunţat, vineri, instituţia de credit. "Începând cu data de pe 30 noiembrie orele 19:00 şi până pe 2 decembrie orele 24:00, clienţii Băncii Româneşti posesori de carduri nu vor putea efectua niciun fel de tranzac
Banca Românească întrerupe sistemul informatic care gestionează operaţiunile prin card de luni, ora 19:00, până miercuri, ora 24:00, pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor, şi lansează propriul serviciu de asistenţă clienţi ce va funcţiona permanent, a anunţat, vineri, instituţia de credit.
"Începând cu data de pe 30 noiembrie orele 19:00 şi până pe 2 decembrie orele 24:00, clienţii Băncii Româneşti posesori de carduri nu vor putea efectua niciun fel de tranzacţii cu acestea. De asemenea, reţeaua de ATM-uri şi POS-uri a băncii nu va fi operaţională în această perioadă", se arată într-un comunicat al băncii.
Instituţia menţionează că posesorii cardurilor de debit pot efectua, miercuri, operaţiuni de retragere de numerar din contul curent la ghişeele băncii.
Cu această ocazie banca va lansa şi propriul serviciu de asistenţă clienţi ce va funcţiona permanent începând cu data de joi, 3 decembrie, şi care poate fi apelat la numărul 021.304.81.00.
Banca Românească, prezentă de 16 ani pe piaţa bancară locală, are o reţea teritorială formată din 151 unităţi. se mai numară ETEBA România, Garanta Asigurări şi NBG Leasing.
SURSA:Mediafax