Premierul Emil Boc şi ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, inaugurează vineri pasajul subteran Băneasa.
Lucrările la pasajul Băneasa au costat circa 48 milioane de lei (13 milioane euro), după ce sumele aferente pentru construire au venit ca suplimentare a proiectului iniţial de extindere la trei benzi pe sens şi construcţie a două pasaje suspendate pe DN 1, contract câştigat de compania Lena.
Ministerul Transporturilor a decis ca lucrarea de construire a pasajului subteran din zona Băneasa să fie atribuită direct, fără licitaţie, tot companiei Lena, care lucrase în apropiere la celelalte obiective de pe DN 1.
Proiectul privind pasajul subteran de la ieşirea din Bucureşti urmăreşte asigurarea virajelor către Otopeni, respectiv către bulevardul Aerogării, realizarea unor benzi de circulaţie la nivelul superior pasajului şi a unei intersecţii giratorii, construcţia unei zone centrale inelare cu raza de 16 metri şi o parte carosabilă cu lăţimea de 14 metri. Planul vizează, de asemenea, întreruperea vizibilităţii asupra terenului situat după intersecţie, prin realizarea pe suprafaţa insulei centrale a unei amenajări peisagistice, realizarea de insule separatoare, instalarea de indicatoare rutiere de presemnalizare a direcţiilor de mers pentru perceperea pasajului inferior şi a intersecţiei giratorii.
În februarie 2007, ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a propus Guvernului începerea lucrărilor la pasajul din Băneasa, susţinand că, dacă construcţia ar începe pe 1 martie 2007, aceasta ar putea fi terminata pe 1 decembrie 2007
În luna mai 2007, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, anunţa că lucrările la pasajul subteran vor începe pe 1 septembrie 2007. În octombrie 2007, conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) afirma ca în noiembrie 2007 se va deschide şantierul de la Băneasa,