Varianta sportivă a viitorului SUV Dacia şi-a făcut deja apariţia pe un circuit de competiţie. Inginerii de la Renault Sport alături de pilotul Alain Prost au testat modelul în luna noiembrie pe traseul de la Val Torens, unde va avea loc pe 5 decembrie prima etapă a Cupei Andros. Conform organizatorilor, o probă competiţională a Trophee Andros este compusă din două zile de curse. În prima zi, se fac teste cronometrate (nu se vor acorda puncte), urmate de manşe
Varianta sportivă a viitorului SUV Dacia şi-a făcut deja apariţia pe un circuit de competiţie. Inginerii de la Renault Sport alături de pilotul Alain Prost au testat modelul în luna noiembrie pe traseul de la Val Torens, unde va avea loc pe 5 decembrie prima etapă a Cupei Andros.
Conform organizatorilor, o probă competiţională a Trophee Andros este compusă din două zile de curse. În prima zi, se fac teste cronometrate (nu se vor acorda puncte), urmate de manşe de calificare. Vehiculele (4 vehicule pentru fiecare cursă) se vor lansa în 4 ture cronometrate. Timpii cumulaţi în cele 4 ture stabilesc câştigătorul manşei. Doar cursa cea mai bună din două se ia lua în calcul. Performanţele obţinute în cadrul acestor manşe vor conduce la formarea unui clasament reprezentând 80% din punctajul final, în funcţie de care se va stabili baremul de plecare în finale. În cea de-a doua zi, ziua finalelor, se vor organiza curse cu zece maşini în formaţie, pe zece ture reprezentând 20% din punctajul total.
Trofeul Andros a luat fiinţă în 1990. Acest campionat pe gheaţă combină performanţele de viteză cu spectacolul, în cadrul mai multor categorii de probe. Dacia Duster va participa la categoria Silhouette. În funcţie de regulamentul de concurs al fiecărei probe, caroseria vehiculului de competiţie va trebui să se apropie de varianta unui vehicul deja comercial