Phoenix Y, cel mai mare producator de pufuleti de pe plan local, care detine brandul Gusto, a investit anul acesta in promovare si a dublat numarul de distribuitori pentru a putea mentine vanzarile de pufuleti la nivelul de un milion de pungi pe zi.
"Traim toti in aceeasi lume si daca pana si vanzarile de paine au scazut anul acesta, era normal ca si vanzarile de pufuleti sa scada. Am resimtit scaderea vanzarilor incepand cu luna aprilie a acestui an, dar prin investitiile in promovare am reusit sa mentinem vanzarile de un milion de pungi pe zi", a declarat Eliodor Apostolescu, unul dintre cei doi actionari si presedintele Phoenix Y.
Compania din Prahova, care are activitati atat in productia de pufuleti, cat si in alte sectoare de activitate, a rulat anul trecut afaceri de 19 mil. euro, din care 80% provine din productia si vanzarea de pufuleti. Investitiile producatorului de pufuleti in promovare s-au ridicat anul acesta la doua milioane de euro rate-card, suma neta fiind de cateva sute de mii de euro.
Apostolescu a adaugat ca pe fondul inregistrarii unei scaderi a vanzarilor pe fiecare distribuitor in parte, compania a dublat anul acesta numarul de distribuitori, la 200, comparativ cu anul precedent si a dezvoltat sectorul de export.
"Estimam ca vom finaliza anul acesta cu o crestere de 30% a cifrei de afaceri si speram sa putem mentine acelasi ritm de crestere si in 2010. De asemenea, vrem ca pana la finalul anului 2010 sa putem vinde doua milioane de pungi pe zi", a mai spus el.
Potrivit estimarilor anuntate de companie, cifra de afaceri ar putea ajunge la 25 mil. euro in acest an, din care 20 mil. euro din vanzarea de pufuleti, adica in jur de 55.000 de euro pe zi. O punga de pufuleti Gusto costa 28 de bani la poarta fabricii, in timp ce in magazine preturile incep de la 50 de bani.
Actionarul companiei nu a dezvaluit insa ce