Cel mai recent exemplu că pauzele de curent lungi şi dese sunt cheia marilor succese, atunci când vine vorba de Enel, îl reprezintă clienţii şi asociaţii restaurantului Antinorii, care vineri au trecut printr-o experienţă cu totul unică, întreaga distracţie costându-i aproape 10.000 de euro.
Seara de vineri părea a fi una perfectă, mai ales că toate cele 80 de locuri din locul erau ocupate, dar la ora 21 lucrurile au luat o altă turnură. O anexă a unei tipografii din apropierea restaurantului a fost cuprinsă din flăcări, iar un echipaj Enel a decuplat siguranţele de la panoul general din zonă, însă din greşeală a decuplat şi restaurantul.
I-au purtat cu vorba
„Clienţii s-au speriat şi au început pe rând să plece. Cel mai probabil s-au gândit că nu ne-am plătit curentul, mai ales că toate celealte clădiri din vecinătate aveau lumină, mai puţin noi. Am sunat într-una la deranjamente să anunţăm problema, dar de fiecare dată am primit acelaşi răspuns, că în scurt timp problema o să fie remediată", a spus Corina Pogan, managerul restaurantului.
"Ne tratează de parcă am fura curent. Nişte comunişti"
"Ieri seară am sunat de aproape 20 de ori la Enel. Mi-au spus iniţial că s-a iscat un incendiu şi nu au ce face până dimineaţă. Am verificat în zonă, la transformator şi nu era nimic. Nicio maşină de pompieri. Am întrebat la societatea care se ocupă de depanările Enel şi au spus că nu era niciu incendiu şi că nu au avut reclamaţie. Deci au minţit, sunt niste comunişti. Parcă noi nu plătim curentul şi în furăm de la ei", a declarat Paul Todor, proprietarul restaurantului.
S-au stricat produse foarte scumpe
Când s-au întors la lucru, sâmbătă dimineaţă, angajaţii au constatat că problema nu se rezolvase, însă toate alimentele ţinute în frigidere s-au stricat. Au urmat noi telefoane insistente, dar lucrurile nu s-au schimba