Tineri, şi nu numai, s-au înghesuit, aseară, pe treptele Sălii Capitol a Filaromonicii ca să fie siguri că nu ratează nici măcar unul dintre clipurile prezentate la „Noaptea Devoratorilor de Publicitate".
O sală plină şi un public entuziast, cu asta s-au ales organizatorii evenimentului care a avut loc ieri seara. Aproximativ 900 de persoane au râs la unison la clipurile publicitare comice, cu mesaje simple şi neaşteptate. Aceleaşi sute de râsete s-au stins toate deodată atunci când spoturile cu mesaje sociale aminteau de lumea în care trăim, cu părţile ei mai puţin vesele.
Patru calupuri publicitare, de peste o oră şi jumătate, gustate cu pop-corn şi răcoritoare şi asezonate cu premii pentru public au ţinut timişorenii ţintuiţi în scaunele Sălii Capitol până aproape de zorii zilei. MC-ul de serviciu, Cerebel, a avut grijă să-i întreţină pe spectatori între calupurile publicitare, oferind câteva momente grozave pentru cei prezenţi. Cerebel, împreună cu soţia sa, Elena, a prezentat „Istoria dansului" cum altfel decât în paşi de dans.
Pe scurt, un mare show, cu asta s-au ales timişorenii care au participat la „Noaptea Devoratorilor de Publicitate" de la Timişoara.